Tālrunis:
Atbalsts:
Preču grozs:

(Spēkā no 2025. gada 1. aprīļa)

1. Pārdevēja rekvizīti

  • Nosaukums: SIA “Mājas aprūpe”
  • Faktiskā adrese: Ernestīnes iela 24 – 2, Rīga, LV–1046
  • Tālrunis: +371 29352121 vai +371 20020421
  • E-pasts: info@majasaprupe.lv
  • Interneta veikals: www.majasaprupe.lv

2. Līguma priekšmets

  • Pārdevējs apņemas pārdot un piegādāt preces vai pakalpojumus Pircējam saskaņā ar veiktajiem pasūtījumiem.
  • Līgums tiek uzskatīts par noslēgtu brīdī, kad Pircējs ir veicis pasūtījumu un saņēmis Pārdevēja apstiprinājumu uz e-pastu.

3. Preces un pakalpojumu cenas, samaksa

  • Visas cenas norādītas eiro (EUR) ar PVN.
  • Samaksa tiek veikta ar interneta veikalā piedāvātajām metodēm.
  • Pakalpojumu cenas var tikt precizētas, balstoties uz individuālām vajadzībām (piemēram, aprūpes pakalpojumiem).

4. Piegāde un izpilde

  • Preces tiek piegādātas Pircēja norādītajā adresē vai nodrošināta to saņemšana klātienē pēc vienošanās.
  • Pakalpojumi tiek sniegti saskaņā ar individuāli saskaņotu grafiku.
  • Ja piegāde vai pakalpojumu izpilde aizkavējas, Pārdevējs par to informē Pircēju.

5. Atteikuma tiesības

  • Pircējam ir tiesības atteikties no preces 14 dienu laikā no saņemšanas.
  • Pakalpojuma atteikuma gadījumā, ja pakalpojuma sniegšana jau ir sākta ar Pircēja piekrišanu, atteikuma tiesības var nebūt piemērojamas.
  • Lai izmantotu atteikumu, jānosūta rakstisks paziņojums uz e-pastu: info@majasaprupe.lv.
  • Atgriežamajai precei jābūt oriģinālā stāvoklī, un izmaksas par atgriešanu sedz Pircējs.
  • Nauda tiek atmaksāta 14 dienu laikā pēc preces vai pakalpojuma atcelšanas.

6. Garantijas un pretenzijas

  • Precēm ir ražotāja vai Pārdevēja garantija, ja tāda ir paredzēta.
  • Pretenzijas var iesniegt, rakstot uz info@majasaprupe.lv. Tās tiks izskatītas 15 darba dienu laikā.

7. Datu aizsardzība

  • Pircēja dati tiek apstrādāti atbilstoši GDPR un Latvijas normatīvajiem aktiem.
  • Dati tiek izmantoti tikai pasūtījumu apstrādei un klientu apkalpošanai.

8. Juridisko personu pasūtījumi

  • Juridiskām personām tiek izrakstīti rēķini ar norādītu uzņēmuma informāciju.
  • Līgums un piegādes noteikumi var tikt pielāgoti, noslēdzot rakstisku vienošanos.

9. Speciālie noteikumi aprūpes pakalpojumiem

  • Pakalpojumu apjoms, ilgums un cena tiek noteikti individuāli, pamatojoties uz Pircēja vajadzībām un noslēgtu vienošanos.
  • Aprūpes pakalpojumu kvalitāte tiek nodrošināta saskaņā ar Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem veselības un sociālajā jomā.
  • Pircējam ir tiesības pārtraukt pakalpojuma saņemšanu, par to informējot vismaz 3 darba dienas iepriekš.

10. Strīdu izskatīšana

❗️Svarīgi! Atsevišķiem pakalpojumiem (piemēram, personalizēti aprūpes pakalpojumi) atteikuma tiesības var nebūt piemērojamas saskaņā ar MK noteikumiem Nr. 255.