(Spēkā no 2025. gada 1. aprīļa)
1. Pārdevēja rekvizīti
- Nosaukums: SIA “Mājas aprūpe”
- Faktiskā adrese: Ernestīnes iela 24 – 2, Rīga, LV–1046
- Tālrunis: +371 29352121 vai +371 20020421
- E-pasts: info@majasaprupe.lv
- Interneta veikals: www.majasaprupe.lv
2. Līguma priekšmets
- Pārdevējs apņemas pārdot un piegādāt preces vai pakalpojumus Pircējam saskaņā ar veiktajiem pasūtījumiem.
- Līgums tiek uzskatīts par noslēgtu brīdī, kad Pircējs ir veicis pasūtījumu un saņēmis Pārdevēja apstiprinājumu uz e-pastu.
3. Preces un pakalpojumu cenas, samaksa
- Visas cenas norādītas eiro (EUR) ar PVN.
- Samaksa tiek veikta ar interneta veikalā piedāvātajām metodēm.
- Pakalpojumu cenas var tikt precizētas, balstoties uz individuālām vajadzībām (piemēram, aprūpes pakalpojumiem).
4. Piegāde un izpilde
- Preces tiek piegādātas Pircēja norādītajā adresē vai nodrošināta to saņemšana klātienē pēc vienošanās.
- Pakalpojumi tiek sniegti saskaņā ar individuāli saskaņotu grafiku.
- Ja piegāde vai pakalpojumu izpilde aizkavējas, Pārdevējs par to informē Pircēju.
5. Atteikuma tiesības
- Pircējam ir tiesības atteikties no preces 14 dienu laikā no saņemšanas.
- Pakalpojuma atteikuma gadījumā, ja pakalpojuma sniegšana jau ir sākta ar Pircēja piekrišanu, atteikuma tiesības var nebūt piemērojamas.
- Lai izmantotu atteikumu, jānosūta rakstisks paziņojums uz e-pastu: info@majasaprupe.lv.
- Atgriežamajai precei jābūt oriģinālā stāvoklī, un izmaksas par atgriešanu sedz Pircējs.
- Nauda tiek atmaksāta 14 dienu laikā pēc preces vai pakalpojuma atcelšanas.
6. Garantijas un pretenzijas
- Precēm ir ražotāja vai Pārdevēja garantija, ja tāda ir paredzēta.
- Pretenzijas var iesniegt, rakstot uz info@majasaprupe.lv. Tās tiks izskatītas 15 darba dienu laikā.
7. Datu aizsardzība
- Pircēja dati tiek apstrādāti atbilstoši GDPR un Latvijas normatīvajiem aktiem.
- Dati tiek izmantoti tikai pasūtījumu apstrādei un klientu apkalpošanai.
8. Juridisko personu pasūtījumi
- Juridiskām personām tiek izrakstīti rēķini ar norādītu uzņēmuma informāciju.
- Līgums un piegādes noteikumi var tikt pielāgoti, noslēdzot rakstisku vienošanos.
9. Speciālie noteikumi aprūpes pakalpojumiem
- Pakalpojumu apjoms, ilgums un cena tiek noteikti individuāli, pamatojoties uz Pircēja vajadzībām un noslēgtu vienošanos.
- Aprūpes pakalpojumu kvalitāte tiek nodrošināta saskaņā ar Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem veselības un sociālajā jomā.
- Pircējam ir tiesības pārtraukt pakalpojuma saņemšanu, par to informējot vismaz 3 darba dienas iepriekš.
10. Strīdu izskatīšana
- Visi strīdi tiek risināti sarunu ceļā. Ja tas nav iespējams, strīds tiek izskatīts Latvijas Republikas tiesā.
- Pircējam ir tiesības vērsties arī:
❗️Svarīgi! Atsevišķiem pakalpojumiem (piemēram, personalizēti aprūpes pakalpojumi) atteikuma tiesības var nebūt piemērojamas saskaņā ar MK noteikumiem Nr. 255.