Tālrunis:
Atbalsts:
Preču grozs:

E-veikalu https://www.majasaprupe.lv/ pārvalda Latvijā reģistrētais uzņēmums SIA “MĀJAS APRŪPE” (Reģ.Nr.40003553254). SIA “MĀJAS APRŪPE” piedāvā klientiem aprūpes palīglīdzekļu preces internetā.

1. Vispārīgie noteikumi

  • Šie noteikumi nosaka e-veikala lietošanas kārtību un nosacījumus.
  • Veicot pirkumu e-veikalā, klients piekrīt šiem noteikumiem.
  • Pārdevējam ir tiesības jebkurā brīdī mainīt noteikumus, publicējot izmaiņas e-veikala vietnē.
  • Klients ir atbildīgs par sniegtās informācijas patiesumu un precizitāti.
  • E-veikals patur tiesības atteikt pasūtījumu, ja tiek konstatēti aizdomīgi maksājumi vai citi pārkāpumi.

2. Preču iegāde

  • Preču pasūtīšana e-veikalā ir pieejama 24/7.
  • Lai veiktu pasūtījumu, klientam jāizvēlas prece, jāpievieno to grozam un jāaizpilda pasūtījuma forma.
  • Pasūtījums tiek apstrādāts pēc maksājuma saņemšanas.
  • Pārdevējam ir tiesības atcelt pasūtījumu, ja prece nav pieejama noliktavā. Klients par to tiek informēts un saņem pilnu naudas atmaksu.

3. Apmaksas kārtība

  • Klients var norēķināties par precēm ar pieejamajiem maksājumu veidiem, kas norādīti e-veikalā.
  • Visi maksājumi tiek veikti eiro valūtā.
  • Ja maksājums netiek veikts 24 stundu laikā pēc pasūtījuma veikšanas, pasūtījums var tikt anulēts.
  • E-veikals izmanto drošus maksājumu apstrādes pakalpojumus, lai nodrošinātu klientu datu aizsardzību.

4. Preču piegāde

  • Preču piegāde tiek piedāvāta tikai ar kurjeru Latvijā un Eiropas Savienībā.
  • Klientam jānodrošina precīza un pareiza piegādes adrese. Piegādes aizkavēšanās vai neiespējamības gadījumā nepareizas adreses dēļ atbildību uzņemas klients.
  • Ja prece piegādes laikā tiek bojāta, klientam nekavējoties jāinformē pārdevējs un jāsaglabā oriģinālais iepakojums.

5. Atteikuma tiesības un preču atgriešana

  • Klientam ir tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma un atgriezt preci, ja tā nav lietota un atrodas oriģinālajā iepakojumā.
  • Atgriešanas izmaksas sedz klients, ja vien prece nav bojāta vai neatbilst pasūtījumam.
  • Lai veiktu preces atgriešanu, klientam jāsazinās ar pārdevēju un jāaizpilda atgriešanas pieprasījuma forma.
  • Naudas atmaksa par atgrieztajām precēm tiek veikta 14 dienu laikā pēc preces saņemšanas un pārbaudes.
  • Personalizētas vai speciāli pielāgotas preces nevar tikt atgrieztas, ja vien tās nav bojātas vai neatbilst pasūtījumam.

6. Privātuma politika

  • Klienta personas dati tiek apstrādāti saskaņā ar datu aizsardzības regulu un netiek izpausti trešajām personām, izņemot likumā paredzētās situācijas.
  • Klienta dati tiek izmantoti tikai pasūtījumu apstrādei un saziņai ar klientu.
  • Klientam ir tiesības pieprasīt savu personas datu dzēšanu vai labošanu.

7. Garantija un pretenzijas

  • Visām precēm tiek nodrošināta garantija atbilstoši ražotāja noteikumiem.
  • Ja prece ir bojāta vai neatbilst aprakstam, klientam ir tiesības iesniegt pretenziju 14 dienu laikā no preces saņemšanas.
  • Pārdevējs var pieprasīt fotogrāfijas vai citus pierādījumus preces bojājumiem, lai izvērtētu pretenziju.

8. Nobeiguma noteikumi

  • Visi strīdi un neskaidrības tiek risināti sarunu ceļā, bet, ja vienošanās nav iespējama, tie tiek izskatīti saskaņā ar Latvijas Republikas tiesību aktiem.
  • Ja kāds no šo noteikumu punktiem kļūst juridiski nederīgs, pārējie noteikumi paliek spēkā.
  • Klientam ir tiesības iesniegt sūdzību Patērētāju tiesību aizsardzības centrā, ja netiek panākta vienošanās ar pārdevēju.