E-veikalu https://www.majasaprupe.lv/ pārvalda Latvijā reģistrētais uzņēmums SIA “MĀJAS APRŪPE” (Reģ.Nr.40003553254). SIA “MĀJAS APRŪPE” piedāvā klientiem aprūpes palīglīdzekļu preces internetā.
1. Vispārīgie noteikumi
- Šie noteikumi nosaka e-veikala lietošanas kārtību un nosacījumus.
- Veicot pirkumu e-veikalā, klients piekrīt šiem noteikumiem.
- Pārdevējam ir tiesības jebkurā brīdī mainīt noteikumus, publicējot izmaiņas e-veikala vietnē.
- Klients ir atbildīgs par sniegtās informācijas patiesumu un precizitāti.
- E-veikals patur tiesības atteikt pasūtījumu, ja tiek konstatēti aizdomīgi maksājumi vai citi pārkāpumi.
2. Preču iegāde
- Preču pasūtīšana e-veikalā ir pieejama 24/7.
- Lai veiktu pasūtījumu, klientam jāizvēlas prece, jāpievieno to grozam un jāaizpilda pasūtījuma forma.
- Pasūtījums tiek apstrādāts pēc maksājuma saņemšanas.
- Pārdevējam ir tiesības atcelt pasūtījumu, ja prece nav pieejama noliktavā. Klients par to tiek informēts un saņem pilnu naudas atmaksu.
3. Apmaksas kārtība
- Klients var norēķināties par precēm ar pieejamajiem maksājumu veidiem, kas norādīti e-veikalā.
- Visi maksājumi tiek veikti eiro valūtā.
- Ja maksājums netiek veikts 24 stundu laikā pēc pasūtījuma veikšanas, pasūtījums var tikt anulēts.
- E-veikals izmanto drošus maksājumu apstrādes pakalpojumus, lai nodrošinātu klientu datu aizsardzību.
4. Preču piegāde
- Preču piegāde tiek piedāvāta tikai ar kurjeru Latvijā un Eiropas Savienībā.
- Klientam jānodrošina precīza un pareiza piegādes adrese. Piegādes aizkavēšanās vai neiespējamības gadījumā nepareizas adreses dēļ atbildību uzņemas klients.
- Ja prece piegādes laikā tiek bojāta, klientam nekavējoties jāinformē pārdevējs un jāsaglabā oriģinālais iepakojums.
5. Atteikuma tiesības un preču atgriešana
- Klientam ir tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma un atgriezt preci, ja tā nav lietota un atrodas oriģinālajā iepakojumā.
- Atgriešanas izmaksas sedz klients, ja vien prece nav bojāta vai neatbilst pasūtījumam.
- Lai veiktu preces atgriešanu, klientam jāsazinās ar pārdevēju un jāaizpilda atgriešanas pieprasījuma forma.
- Naudas atmaksa par atgrieztajām precēm tiek veikta 14 dienu laikā pēc preces saņemšanas un pārbaudes.
- Personalizētas vai speciāli pielāgotas preces nevar tikt atgrieztas, ja vien tās nav bojātas vai neatbilst pasūtījumam.
6. Privātuma politika
- Klienta personas dati tiek apstrādāti saskaņā ar datu aizsardzības regulu un netiek izpausti trešajām personām, izņemot likumā paredzētās situācijas.
- Klienta dati tiek izmantoti tikai pasūtījumu apstrādei un saziņai ar klientu.
- Klientam ir tiesības pieprasīt savu personas datu dzēšanu vai labošanu.
7. Garantija un pretenzijas
- Visām precēm tiek nodrošināta garantija atbilstoši ražotāja noteikumiem.
- Ja prece ir bojāta vai neatbilst aprakstam, klientam ir tiesības iesniegt pretenziju 14 dienu laikā no preces saņemšanas.
- Pārdevējs var pieprasīt fotogrāfijas vai citus pierādījumus preces bojājumiem, lai izvērtētu pretenziju.
8. Nobeiguma noteikumi
- Visi strīdi un neskaidrības tiek risināti sarunu ceļā, bet, ja vienošanās nav iespējama, tie tiek izskatīti saskaņā ar Latvijas Republikas tiesību aktiem.
- Ja kāds no šo noteikumu punktiem kļūst juridiski nederīgs, pārējie noteikumi paliek spēkā.
- Klientam ir tiesības iesniegt sūdzību Patērētāju tiesību aizsardzības centrā, ja netiek panākta vienošanās ar pārdevēju.